Personvernerklæring

Vi er opptatt av å ivareta ditt personvern og etterstreber å alltid beskytte dine personopplysninger på best mulig måte.

Behandlingsansvarlig er daglig leder.

Om personvernerklæringen

Personvernerklæringen forklarer hvordan vi samler inn og bruker personopplysninger fra deg. Personopplysninger er opplysninger som kan knyttes til en identifiserbar enkeltperson. Dette kan være navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse og IP-adresse.

All behandling av personopplysninger, slik som innsamling, registrering, lagring og utlevering er underlagt særskilte regler, blant annet i personopplysningsloven. Vi er ansvarlige for at behandlingen skjer i samsvar med norsk lov. Datatilsynet fører tilsyn med at loven overholdes. All behandling av personopplysninger skjer i overensstemmelse med de til enhver tid gjeldende personvernregler og GDPR.

Vi tar ditt personvern alvorlig. Du skal ha tillit til oss og at vi behandler dine personopplysninger korrekt. I denne personvernerklæringen forklarer vi deg hvorfor vi samler inn informasjon om deg, hvordan vi bruker informasjonen og hvordan vi tar hensyn til ditt personvern.

Ved å bruke websiden vår, samtykker du til at vi samler inn og bruker dine personopplysninger slik det fremgår av avtalen mellom deg og oss. Vårt grunnlag for å behandle dine opplysninger er samtykket fra deg.

Ansvarlig for behandling av personopplysninger

(Kundens navn) er behandlingsansvarlig, dvs. bestemmer hvorfor og hvordan personopplysningene skal behandles, for behandling som omtales nedenfor.

Kontaktopplysninger for behandlingsansvarlig: daglig leder Stig Guttormsen

Adresse:  Ønnemørkveien 11, 3090 Hof

E-post: stig@tyribygg.no

Telefon: 900 12 084

Organisasjonsnr.: 933 987 132

Kontakt oss via e-post

Sender du inn en forespørsel via vår e-post, samtykker du også til at vi lagrer dine personopplysninger for å kunne opprette et kundeforhold og få sendt deg et svar på din forespørsel.

Samtykke

Vi kontakter ingen uten at de aktivt har oppgitt samtykke til å motta informasjon. Når du sender inn kontaktskjema til oss har du samtykket til at vi tar kontakt.

Dette samtykket kan du til enhver tid trekke tilbake ved å sende en epost til oss.

Deling av personopplysninger

Vi selger ingen av dine personopplysninger med tredjepart.

Dine personopplysninger blir lagret i våre CRM og faktureringssystemer som kun vi behandler. Fra tid til annen vil det være nødvendig med vedlikehold og teknisk bistand fra de som leverer løsningene – hvor leverandøren vil ha midlertidig tilgang til behandling av opplysningene. Behandlingsgrunnlag: Berettiget interesse, men du kan reservere deg fra det.

Tilgangen er regulert i databehandleravtaler vi har med alle våre leverandører.

Retten til innsyn, sletting og klage

Du kan til enhver tid be om innsyn dersom du lurer på hvilken informasjon vi har lagret om deg, eller sletting av all informasjon. Du kan også trekke tilbake ditt samtykke. Du har rett til å endre din egen informasjon og kan be oss om å endre de for deg.

Hvis du ønsker å benytte deg av disse rettighetene, kan du sende en epost til oss.

Hvorfor behandler vi personopplysninger?

Vi behandler dine personopplysninger for å kunne administrere din bestilling, håndtere dine henvendelser, for å evaluere og forbedre våre tjenester, samt for å kunne sende deg relevante tilbud. Behandlingen er nødvendig for å imøtekomme vår og din berettigede interesse og for å oppfylle avtale om service og reparasjon.

Hvilke opplysninger behandles?

De personopplysninger som vi behandler er: navn, kontaktopplysninger, informasjon om bestillinger, informasjon om utført tjeneste samt informasjon om ditt kjøretøy.

Hvor lenge lagres opplysningene?

Vi lagrer disse opplysningene til tjenesten er utført og deretter i maksimalt 5 år.